Monday, August 11, 2008


SAKIT JANTUNG, DARAH TINGGI DAN KENCING MANIS










NAMA : Zainol Abidin bin Mohd Sidek

UMOR : 64 tahun
ASAL : Ipoh, Perak, Malaysia

Saya dirawat di ruang ICU karena penyakit jantung yang serius. Setelah keluar dari Rumah Sakit, kondisi tubuh saya sangat lemah, Saya diharuskan meminum ubat jantung 3 kali sehari sejak 5 tahun yang lalu. Doktor juga menasihati saya untuk operasi "By Pass" kerana kondisi jantung saya sangat parah. Tetapi saya menolak kerana kemungkinan keberhasilan operasi tsb hanya 50%, Saya lebih memilih meminum ubat jantung untuk meneruskan hidup saya. Setelah menggunakan Bio-Spray selama 3 bulan, kondisi kesihatan saya mengalami banyak kemajuan. Saat ini saya hanya perlu meminum ubat jantung 1 kali sehari. Tekanan darah saya juga menurun. Selain itu, saya juga mengalami masalah rambut rontok sejak 13 tahun yang lalu dan hampir botak. Namun sukar dipercaya, rambut saya mulai tumbuh kembali dan berwarna hitam. Saat ini, saya merasa lebih bertenaga, bahkan bisa menari "jogged" dengan anda.


HEPATITIS B, SAKIT PADA TELAPAK KAKI, SEMBELIT, BUANG AIR BESAR BERDARAH (AMBEIEN)

NAMA : Tay Yet Eng

UMOR : 63 tahun

ASAL : Kota Kinabalu, Sabah

Saya menderita hepatitis B dan sakit pada telapak kaki sejak 5 tahun yang lalu. Selain itu, saya juga mempunyai masalah sembelit yang cukup serius dan Ambeien (setiap buang air besar sering disertai darah segar). Setelah menggunakan Bio-Spray selama 3 bulan, Dokter memberitahu saya bahwa saya tidak lagi menderita penyakit Hepatitis B. Masalah sembelit sudah teratasi, buang air besar sudah normal kembali (minimal sehari sekali dan sudah tidak berdarah). Sampai hari ini, sakit pada telapak kaki sudah tidak ada lagi dan saya dapat berjalan seperti biasa.


RAMBUT RONTOK, PENYAKIT MAAG, SAKIT SETIAP DATANG BULAN, PENYAKIT KULIT

NAMA : Chong Chiew Ling

UMOR : 33 tahun

ASAL : Kota Kinabalu, Sabah

Saya memiliki banyak masalah kesihatan. Saya menderita penyakit maag yang serius selama 22 tahun. Oleh sebab itu, saya pantang makan makanan yang pedas, asam dan dingin. Saya bergantung dengan ubat-ubatan yang diberikan oleh doktor, dan kadang kala saya membutuhkan suntikan untuk meredakan rasa sakit maag saya. Saya juga memiliki masalah menstruasi, setiap kali datang bulan, perut bahagian bawah dan pinggang sakit sekali hingga saya berguling -berguling diatas tempat tidur. Bukan itu saja, saya juga menderita penyakit kulit, di bahagian punggung timbul bintik-bintik merah dan bernanah. Dan yang paling menyedihkan, sejak berumur 12 tahun rambut saya rontok, hingga bahagian depan tengah kepala botak. Saya mulai menggunakan Bio-Spray pada bulan April 2002. Setelah 1 bulan rambut mulai tumbuh, semua masalah kesehatan seperti penyakit dan rasa sakit setiap datang bulan sudah sembuh. Sekarang saya bisa menikmati perawatan rambut di salon yang dulu tidak pernah bisa saya nikmati.


PENYAKIT KENCING MANIS, TEKANAN DARAH TINGGI, MIGRAIN, ASMA, MASALAH KENCING MALAM

NAMA : Abang Suhaili bin Abang Ahmad

UMOR : 67 tahun

ASAL : Sibu, Sarawak

Dalam waktu 18 tahun saya mengalami banyak masalah kesihatan, seperti penyakit kencing manis, tekanan darah tinggi, kolesterol tinggi, migrain, sakit asma, cepat lelah dan kencing malam sebanyak 5 kali dalam semalam. Saya mengkonsumsi banyak vitamin dan juga obat yang diberikan oleh doktor. Namun, saya merasa kesihatan saya tidak mengalami kemajuan berarti.Setelah menggunakan Bio-Spray selama seminggu, saya merasa energi dan vitalitas tubuh bertambah, kencing malam berkurang, tidur lebih nyenyak. Saya sungguh takjub dengan efeknya yang sangat cepat. Setelah menggunakan Bio-Spray selama 2 bulan, seluruh keluhan penyakit tidak ada lagi. Tekanan darah kembali normal 120/8O mmHg dan kadar gula dalam darah saya turun dari 13 mmol/dl ke 8 mmol/dl. Saat ini, kondisi tubuh dan mental saya sangat baik


MIGRAIN, PENYAKIT MAAG, ALERGI KULIT,DAYA PENGLIHATAN MEROSOT, DAYA SEKSUAL MENURUN

NAMA : Ibrahim bin Kadir
UMOR : 39 tahun
ASAL : Kuala Krai, Kelantan.
Saya menderita migrain, maag, dan alergi kulit sejak 1985. Untuk menghindari kambuhnya penyakit saya, saya terpaksa tidur sebelum jam 21.30 setiap malam, harus tidur petang sekurang-kurangnya setengah jam sehabis pulang dari pejbat, tidak boleh terlalu lama dibawah terik sinar matahari, tidak boleh memandu kereta lebih dari 1 jam pada malam hari, tidak boleh terlambat makan, tidak boleh makan pedas, makanan laut, dsb. Kehidupan saya sungguh sangat membosankan. Setelah menggunakan Bio-Spray selama seminggu, saya boleh tidur pada jam 01.30 dini hari tanpa menderita migrain. Daya penglihatan semakin baik dan dapat memandu lebih dari 2 jam pada malam hari. 3 minggu kemudian, bintik-bintik merah pada punggung sembuh dan masalah tersebut tidak pernah terulang lagi. Saya juga merasakan bahawa stamina dan aktiviti seksual bertambah baik. Saya dapat menikmati hidup berkat Bio Spray. Kini, saya dapat melakukan segala aktiviti dan memakan makanan apa saja yang saya inginkan.



1 comment:

okti said...

beneran tuh komen diatas