Sunday, November 30, 2008

TESTIMONI BIOSPRAY DARI KEGHORL N MAZZURA

salam sume pembaca blog keghorlimbong...sejak guna biospray ni rasa umur cam baru 20-an. bertenaga dan x penat walaupun kerja sampai petang dan mengadap cabaran di sekolah. balik masih boleh buat keje rumah, masak dan melayan kerenah 2 orang askar kecik kat rumah..kalau dulu badan rasa lesu aje kalau keje banyak.

dan yang paling penting saya dah lama x kena migrain dan pedih hulu hati. x larat beb menanggung migrain ni. siap muntah2 lagi..selang 2 3 hari sure kena. so la ni dah boleh minum nescafe dan minuman kegemaranku 'white coffe'. kalau x husband menjeling semacam je bila minum air berkafein tu. apa taknya dia yg akan jadi mangsa picit kepala saya kalau migrain datang.

satu lagi saya ni masalah alergi kulit. so ada kesan parut kat bawah dagu coz pakai brooch. x sampai sebulan guna saya xde masalah guna brooch lagi. malahan kesan parut da makin hilang. ada gak membe tegur muka lebih berseri berbanding sebelum ni. hehehe..
dulu kawasan bawah mata saya lebam. la ni dah agak berkurangan.

dan yg paling saya x sabar nak tunggu ialah kesan penurunan berat badan spt yg ramai dah alami. tp yg pastinya berat saya ada sikit turun dan x naik w/pun sume saya bedal. kena sabar skit le nak menghapuskan sume lemak tepu tu..huhuhu...itu saje yg dapat saya sharing setakat saya dah guna biospray selama sebulan lebih...


salam dr mazzura-HATI EMAZZ
013-636 9493 (MAZZURA)
mazzura76@gmail.com

No comments: